Bildbomb från sportlovet!

Eftersom jag tog en "bloggpause" så kommer det lite bilder nu, jag ska försöka få med vad jag har gjort på lovet ungefär:

Igår:


hihi sötnosar, madde och fanny


Igår när jag låg i badet och kollade på film så ringde Madde mig och sa att hon var på väg till Rimbo, det tar ungefär 20 min och eftersom jag hade lovat henne att möta upp henne vid bussen så blev det väldigt stressigt för mig.
Snabbt upp ur badet, på med kläder och sätta uppen slarvig toffs typ :)
hehe, men sen när vi kom hem till mig igen så fick jag i alla fall fixa mig lite sen gick vi till Sohlman och var med han och Johan lite sen gick vi hem och åt och kollade på film men jag var aldeles för trött satt jag somnade istället :)

I torsdags (?)
Bilderna säger nog det mesta, pokerkväll hemma hos Fanny :)

Hoppas att det är okej att jag snor dina bilder madde!


Fredag :

Badade jag tunna hemma hos Frida, myspys!
Fast jag ser ut som jag vet inte vad på bilderna satt..

Lördag - Tisdag (Vemdalen)

Snyggis


Hehe det kändes rätt bra att betala med guldkortet

Jaa.. Man kan säga att snowboard var svårare än man trodde! :(

Det ser faktiskt ut som om vi älskar varandra för en gångs skull ;)

Eftersom att bilen inte ville starta första dagen så fick jag Fanny och Jossan ta taxi till backen vi fick även pappas Eurocard den dagen! hihi det kändes rätt najs!

ahaha bitch!


Sammanfattning av sportlovet! Jag är nöjd :D

Kommentarer
Postat av: madde

haha det är chill att du snor bilderna ;)<3

2011-03-06 @ 17:16:38
URL: http://maddeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0