träääna!

Godmorgon idag har jag klippt mig och försökt att inte äta frukost (det slutade med omelett) hehe som om jag skulle kunna banta..? jaja, senare idag hade jag tänkt gå till gymmet, om jossan kan ta och komma hem någon gång så får hon följa med mig!
Hehe min plan är att bli assnygg tills jag är i alla fall 20 år, fast då behöver jag ju inte börja träna än (?) hehe nejmen det är ju bra att träna ändå! 2011 ska bli ett träningsår!! haha jag tror inte på mig själv eftersom jag verkligen hatar att träna eller i alla fall tanken av det! men vem vet, om jag kommer in i det så kanske jag börjar gilla det!
haha jag om 2 år?

Kommentarer
Postat av: Anonym

omelett är bland den bästa frukosten du kan äta...

2011-01-06 @ 02:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0