Linnéa har vart här!

Nu jävlar mao ska jag blogga! ;)

Idag åkte Linnéa hem efter fyra underbara dagar! Kul att jag inte hade träffat henne på ett och etrt halvt år och sen när hon väl kommer hit så åker hon på en gång :( Vi har i alla fall hunnt med att göra lite saker när hon var här, fast mycket tid har gått åt att träffa människor som hon har saknat!




Vi firade nyår tillsammans, nu har jag inte så många bilder på Linnéa men hon är iaf med på två av dessa bilder :)




Både Cassie och Linnéa hann Peirca sig, Cassie i naveln och Linnéa i läppen!
Hehe Jag peircade mig faktiskt också i örat fast det gjorde Fanny på mig med en nål och fyfan vad ont det gjorde!!!!!


Vi åt på "ett gals" myspys!



På vägen in till Sthlm idag när vi skulle shoppa lite och följa med Linnéa till tåget så träffade vi Petter och Max (två killar från våran förra klass) som de ville att vi skulle följa med och åka gokart, så då tänkte vi att vi skulle följa med för det är ju alltid kul! :D Men när vi väl kom dit så var vi tvunga att vänta en timme på att vi skulle få åka och eftersom vi var tvungna att hinna med Linnéas tåg så hann vi inte åka :(! Men jag och Fanny träffade ju elvis så det var lugnt! ;) hehe vi underhöll oss där ett tag!


JAG KOMMER ATT SAKNA DIG VÄNNEN!!! <3



Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, föresten så kommer 2011 att bli helt underbart känns det som just nu, vi har planerat en massa som vi ska göra innan 2011 är slut!! :) bla att åka till Göteborg och hälsa på Linnéabus! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0