Fannyfannyfanny

Hallå, just nu sitter jag hemma hos Fanny! Jag sov här i natt och igårkväll så låg vi uppe och kollade på Kick-
ass! Världens bästa film verkligen!! :D Han är såå söt! Sen så har jag och Fanny kommit på att vi är girligirls! -.- Det vill vi ju inte vara! hehe jaja, vi får väl helt enkelt acceptera oss för vilka vi är! ;) haha jaja, vi ska snart iväg till gymmet satt vi blir snygga tills i sommar! asbra!
Ikväll ska jag förmodligen träffa Ronja, det var länge sen så jag saknar henne!
Men nu hinner jag inte skriva mer eftersom vi ska till gymmet ! puss :D



Föresten så ska jag och Fanny till London i april har vi bestämt! Fan vad najs!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0