le freak

I morse vaknade jag av att Jossan stod och skrek, fyfan absolut värsta sättet att vakna på! Hennes röst är ju inte direkt så låg heller, hon är nog personen som kan prata/skrika högst av dom jag känner.. Hehe jag är inte så jävla glad just nu!!!!!! Asså ingen som har hört ett bråk hemma hos kan fatta hur det illa det verkligen är. Fan vilken jävla morgon!!! Jag kunde sovit i 2 timmar till! "#!&%!!!!!!!!!!!!! typ. Och som grädden på mosen; när Jossan väl hade åkt till skolan satt jag kunde försöka somna om så börjar telefonen ringa och den gav sig inte! När det inte gick att ringa fler signaler ringde det igen. Då var det Jossan som skulle få tag på mamma för att hon ville säga förlåt till henne. Och hon bara ringde och ringde, hon gav sig inte så nu är jag klarvaken.
Så fort jag har pengar ska jag flytta hemifrån, på en gång.

på nått sätt kan jag känna, det är bögrnas fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0