läs om du har tråkigt :)

Dagen började med orientering och dans i skolan sen så åkte jag och några kompisar och år lunch på Cronan, mycket mysigt! Sen när jag kom hem så träffade jag Madde, hehe man måste ju passa på nu när hon är i Rimbo. Han var hemma hos Johan med honom och Thor så då gick jag dit och gjorde dem sällskap. Det var ganska kul där faktiskt men när Thor blev för inne i datorn och Madde och Johan blev tråkiga så spelade jag Pacman, jag måste fan träna på det!!! Jaja jag hade kul. I morgon så blir det skola sen ska träffa Lisa och Madde och så vi får se om jag träffar några flera på en gång kanske. Jag ska i alla fall på dans på kvällen. Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0