JAG SAKNAR OTH!

Jag funderar på att börja kolla på how i met your mother! :) Nu har ju Weeds börjat igen men det är bara en gång i veckan och jag behöver typ ett avsnitt per dag!
Serier som jag har kollat igenom:

Paradise hotel
Weeds
SATC
The oc
One tree hill

Alla dom här på ett 6-12 månader tror jag :p hehe det har gått i perioder - ena dagen en hel säsong och andra veckan ingenting alls :p Jag kommer ihåg när jag och Madde låg i min säng och nötte OTH en hel natt, avsnitt efter avsnitt! Sen tog hela serien slut :( Men om jag inte minns helt fel så kommer det en ny säsong nu den här månaden! :D



Kolla vad små de var!!!

Kommentarer
Postat av: Janina

Ja det tycker jag.. vi ses ju typ aldrig :p

jag har beställt skorna nu, blev dom på första bilden :D

2010-09-22 @ 21:32:13
URL: http://bbinas.blogg.se/
Postat av: veronica

åhh jag älskar oth:D helt underbart^^

2010-10-10 @ 11:59:05
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0