helgen :)

Godmorgon, fan jag gott jag har sovit i natt! Helt underbart att sova ut ordentligt men nu är det Söndag så i morgon blir det till att gå upp klockan fem som vanligt igen!
Jaja helgen har vart helt okej:

Fredag: Chillfest hos Hilmer med lite trevligt folk.
Lördag: Lunch/Middag hos Farmor - vi fick hummer, mums!
Söndag: Chilldag - Ska snart kolla på Scrubs! :)


Från och med nu ska jag bo hos min farmor med min kusin varje torsdag satt det blir lättare att ta sig till skolan. Skönt, nu ska jag ta en lång varm dusch och sedan göra lite mat och glo lite på scrubs!

Pyss!

Kommentarer
Postat av: Milly - Tävlingar i bloggen

Hejsan! Ville bara tipsa om en tävling jag har i bloggen där du kan vinna ett fint set från Evas Underkläder



Är du inte intresserad ber jag om ursäkt och du får radera denna kommentar eller nått..

Kramar

2010-09-13 @ 18:34:57
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0