Glitterklänning :$

Just nu så sitter jag lägger saker i shoppingbagen på Nellys, hehe som vanligt när jag har tråkigt! Fast jag kan inte beställa någonting eftersom jag åker till thailand i morgon (då kommer jag inte kunna hämta ut det). Jag beställer när jag kommer hem istället, en sak som är väldigt tråkigt är att det finns en klänning (som jag bara måste ha!) som det inte finns så många exemplar av kvar som precis kom in på Nellys i min storlek. Så när jag kommer hem så kommer den förmodligen vara slut :( ! Hehe ilandsproblem!
Men vafan jag är fan kär på riktigt i den här! Det är såhär man gör när man inte har pojkvän, man blir kär i kläder istället!! Haha det kan man ju bli ändå, men jag är i alla fall inte otrogen! ;)
Glitter Dress SEK 299, Club L - NELLY.COM

Jaja jag skriver när jag kommer hem och då lägger jag även upp en massa bilder! :D
Avundsjuka? I would be! ;)


Kommentarer
Postat av: Janina

inte jag :D jag åker ju till thailand i 3 veckor snart ;)

ha så kul gullunge!

2010-10-28 @ 20:30:31
URL: http://bbinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0