Bildbomb från min iphone!

Av någon anledning så har jag inte lagt upp dom här bilderna.
Hehe kan vara för att jag inte har orkat lägga in dem på min dator!

Bild på lisa från ett av bröllopen vi jobbade på i somras!


Jag sama dag som bilden ovanför på lisa!


Karwan, fett skön kille!


Gammal bild på Hanna Fanny och mig!


Jag Lisa och Biina!


Jag och Cassandra från i somras!!



Jessica!


Lina Idol-Linda och jag i gamla stan! jag var tvungen att sätta en svart prick över mig! hemsk bild!


Jag på kräftskiva!


Cassie och Biina från kräftskivan!


Jag träffade Daniel och några andra från min förra klass på bussen här om dagen och då kom vi på att Daniel är fan lite smått lik Justin Bieber!


Så avslutar vi med en bild på Bella och Alex från när vi var och fikade för ett tag sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0