Bakat tårta med Fanny!

Jag kom precis hem från Fanny, vi har bakat tårta eftersom hon fyller år i morgon! mycket mysig kväll med en massa skratt! Jag har verkligen saknat henne!
Bild på mig och Fanny idag! - Klaga inte, vi bjuder på den!


Såhär blev våran chokladsås innan vi kom på att vi hade läst fel på mjölk och mjöl så vi hade tagit mjöl istället för mjölk, ibland får vi verkligen till det !! ;)
Efter att vi hade haft i mjölken, Den blev riktigt äcklig! hehe det kan bero på att vi hade i mjöl! Men vi skulle bara skriva med den så vad spelar det för roll?
Tadaa!! Såhär blev det! Mycket fint måste jag säga! Hehe lite smått överdekorerad kanske? ;)
Bilderna är tagna med min Iphone satt det är inte bra kvalité alls men i morgon då det är Rimbo marknad så tar jag med mig min systemkamera om jag orkar, annars så lånar jag väl mammas och pappas eller något! :)
pussssss, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0