Gammalt!

Godmorgon! Idag har jag ledigt, - sköönt! I vanliga fall så brukar jag ligga pch dra mig till typ 12 men idag vaknade jag vid 8 :o!! Och då var jag pigg, satt jag gick upp och åt pizza och duschade! Sen så har jag inte gjort så mycket alls idag! Jag har bytt bild på facebook också faktiskt! hehe! Jag tänkte ge er en dagen outfitt fast jag orkade inte!

Hehe vi ni? Jag har hållt på att skriva det här inlägget i en timme snart! Haha! jag har gjort en massa annat i mellan!

Jag hittade lite gamla bidler på mig igår när jag kollade igenom min blogg!


Leka modell!


Konfafest


Hehe oserriös bild.. Eller? Typ den tiden då jag inte alls trodde att jag var fjortis, även fast jag inte såg ut såhär i vanliga fall - Jag gick ut såhär, det är väl illa nog?


Konfirmation


Jag och Embla


punktenfest


mimfestival


Fanny och jag på konfaläger


Embla och Linnéa.

Jag vet inte riktigt hur gamla bilderna är, och de ligger i blandad ordning - enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0