Haha Schönqvist i ett nötskal!

Idag så har jag hittills hunnit träffa Lisa, vi gick hem till Sofie och hämtade Lisas halsduk som hon hade glömt där! Då blev vi inbjudna på fika, så vi satt där ett tag och fikade och snackade skit typ. Så vi bestämde också att vi skulle äta middag hos henne på nyår - myspys!
Apropå nyår så har jag köpt en klänning till Lisa i julklapp, som jag hade tänkt att hon kan ha på sig på nyår och det har jag råkat berätta, så det är ingen hemlighet längre.. Hon fick i alla fall pröva den idag, den passade skitbra så det blir hennes julklapp (plus någonting mer eftersom hon vet vad hon ska få nu!).
Jossan frågade också om hon gillade halsbandet som hon ska få i present (jossan visste inte om att lisa fyller år den sista, så hon trodde att hon redan hade fått det).. Schönqvist i ett nötskal - först råkade jag berätta vad lisa skulle få i julklapp och nu vet hon också vad hon ska få i present! *suck* ....

Med hennes julklapp så var det såhär ungefär:
Lisa - Åhhh! Jag måste köpa en nyårsklänning snart!
Jag - Men du kanske ska vänta tills efter jul .. När du har pengar liksom!
Lisa - Men jag tänkte beställa!
Jag - Men... det är väl bättre om du väntar "hihihihih"
Lisa - Men varför? :o
Jag - DU MÅSTE VÄNTA! Jag har köpt en till dig i julklapp -.-

Jag vill ha nyår nununu!!
Haha min outfit är typ redan klar! (a)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej =)

hur mår du ?

själv mår jag bra <3

KrAmSISaR <3

; )

2010-11-22 @ 16:12:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0