Dagen!

Idag så har jag varit hemma hos Bea och chillat lite, det var verkligen jättemysigt! Någonting som jag verkligen inte skulle ha någonting alls emot att göra om! Jag tog tyvärr inte några bilder, jag lovar att göra det nästa gång!

Imorgon ska jag in till Sthlm och vara barnvakt med Bella åt 10 ungar, det ser jag faktiskt fram emot! Jag ska förmodligen sova där också så då lär vi ju ha lite myskväll på kvällen kanske! Myspys :) Jag lovar att ta med mig min kamera satt det kommer upp bilder!

Nu ska jag sova, jag tänkte bara vara lite duktig och uppdatera lite granna!
Ni vet att jag suger på att uppdatera, men försvinn inte i alla fall för jag kommer alltid att fortsätta uppdatera osv, även fast att det kan ta ett tag ibland, men då brukar jag skriva flera inlägg! Så det går lite granna fram och tillbaka! Det kommer förmodligen ett inlägg innan jag åker i morgon! Men nu måste jag sova!

Pusspuss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0