suck..!

Jag är sur! Igen.. Andra gången mamma gör mig sur idag, i morse fick jag inte låna några pengar av henne och nu kommer hon och säger att vi inte ska åka och shoppa i morgon!! :s Det har liksom varit planerat ganska länge nu :o när jag kom hem nu på kvällen (tidigt för att jag trodde att vi skulle upp tidig och shoppa i morgon) säger hon att vi inte ska åka för att det tydligen hade varit för mycket bråk idag? :ooo ursäkta? :s jag har knappt varit hemma idag, och andra gången jag kom hem var jag inte ens på dåligt humör längre??? Och hon bah; nejmen Jossan har också bråkat med mig idag,, och?? :s varför ska det gå ut över mig?

Hon verkar verkligen inte vilja shoppa med mig, först sa hon att om jag åkte in och shoppade med Fanny idag, så skulle inte hon åka i morgon så jag gjorde inte det och nu hade hon ingen till bra ursäkt så hon fick väl hitta på att det hade varit för mycket bråk idag, visst det kanske har varit mycket bråk men som om det är något ovanligt i våran familj? :s

haha typ jag just nu.. ;)

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Haft en bra dag? :)

2010-05-02 @ 23:09:18
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag hatar när mammor ska komma med alla dessa ursäkter!! :O Man blir fett irriterad! <3

2010-05-03 @ 13:18:46
URL: http://hhannallinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinnaren är numera korad hos mig, är det du? http://emmalou.myshowroom.se

2010-05-03 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0