OUCH!

Jag ahr en tand som håller på att växa ut, det gör ont att tugga och det har jag tjatat ut för alla runt omkring mig tror jag ;) ehe eller jag har iaf nämt det ett antal gånger. Hm, där lät jag ganska vuxen tror jag "nämt det ett antal gånger" haha jaja.


hehe jaja nu är det bestämt att på lördag blir det grillning med Madde i Norrtälje och lite brudar som jag inte känner, haha men jag lär ju lära känna dem :) Undrar om de ens vet att jag ska vara med.. haha jaja det får väl bli en överrskning isf ;D jag NÖÖÖÖTER "jaja"!

Och föresten så är jag duktig som fan!! jag har gjort min genteknikuppsatts som skulle vart inlämnad för typ tre månader sen. Tänk er, JAG! Jag har varit sjukt duktigt och letat info på internet om gentiknik så nu är jag fan värd att slappa massor, typ jaa..  restan av nian? :) haha nejmen jag ska sköta skolan bra sista månaden och skaffa mig en massa betyg! :)

hmm, fin va? det är einstein med mina ögon och min mun.. Tyckte att det passade ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: okej om du insisterar så kan jag väl göra det då ! xD

Åh fy! Tandverk är inte kul! :O



Haha, ja den uppsatsen skulle jag också behöva göra !:O <3

2010-05-04 @ 21:31:52
URL: http://hhannallinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0