långt inlägg som skulle kommit upp igårkväll,

hm, funderar stkarkt på att göra en ny design, men hur ska den se ut är ju frågan! :o Den ska vara somrig i alla fall! Jag ska fnula lite mer på det där sen ska jag göra en ny. Får se hur det går, det är ju inte direkt första gången jag säger att jag ska göra en ny och sedan bara skuter upp det.. Men vafan jag ska bara bestämma hur den ska se ut (på ett ungefär) sen kör jag hårt!

Sorry för dålig uppdatering men jag ahr helt enkelt inte haft tid, det har varit fullt upp för mig den senaste tiden. Usch jag måste bara berätta en sak, jag var på en fest i lördags. Eller ja,, jag var där i 5 min kanske (?) Jag och Biina bestämde oss för att åka dit, det tog hur lång tid som helst att komma dit eftersom det var långt. När vi kommer dit i alla fall så är det bara en massa bråk, alla bråkar med alla liksom. Massor av randoms slogs och grejade, det var flera av mina kompisar som blev slagna tom. Han som hade festen sprang ut med kniv och det var helt enkelt bara spår! Jag kände att jag inte ville vara kvar såklart, så vi försökte få tag på skuss men ingen orkar ju såklart köra dit och hämta oss eftersom det var så jävla långt! Tillslut ringde jag pappa så han fick komma och hämta oss, i början var han inte så glad för att han var tvungen att hämta oss. Vi hade liksom inte tänkt ett skit på hur vi skulle ta os hem eller någonting så han var inte glad alls, men sen blev han glad för att jag hade vågat ringt. Men nu jag göra det absolut bästa som finns! slagga!

Bild från grillningen innan festen! :) haha tyckte att bilden var lite rolig, det där hade vi inte tänkt på alls! det ser lite wannabe kenza ut men vafan det var inte meningen att korvarna och brödet skulle hamna i väskan och den som inte vill tro mig kan ja.. jag vet inte sitta och störa sig för sig själv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0