jag vågade!!

Hihi jag trodde faktiskt att det här skulle vara skit läskigt! ;) Men det var fan inte läskigt alls nästan.. Eller jo när man kollade ner! Men riktigt kul var det faktiskt! :D Vi har föresten haft rörelsevecka i skolan nu, sista dagen (idag) så var vi på telefonplan och klättrade! Här kommer lite bilder:





När vi hade klättrat klart så gick vi runt på "stadvandring" till tunnelbanan ;) hehe det var ju jääättelångt! Fast jag och Fny stannade kvar i Sthlm och shoppade, fast sen fick Fny åka hem själv eftersom jag skulle på studentskiva.


Kolla i bakgrunden på den sista bilden! JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!!


Fny och jag inne på Cubus :)

bildinlägg = roligt inlägg!  ;)

Kommentarer
Postat av: Janina

jojjo, jag saknar dig :(

2010-06-06 @ 19:18:40
URL: http://bbinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0