shallalal

hihi jag är sämst på att uppdatera!
ikväll ska jag i alla fall träffa lisa, det ska bli toppen! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det visar sig!
Igår så var jag fanny cassie och biina hemma hos lisa, det var mysigt! vi kollade på 14 suger och umgicks! Jettetrevlig kväll! 
En sak som suger med att det är lördag är att lisas sista buss hem till midsjö går klockan 10... Hon skulle ju absolut kunna sova hos mig men hon vill ju säkert komma hem till emil! jaja, jag får väl prata med henne!
Jag kom på en till sak jag har gjort idag, jag följde med mamma och handlade mat! hehe jag tycker att det är jättekul att följa med och handla! ;)
pussss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0