lisa!

Jag missade bussen satt just nu sitter jag hos farmor och väntar på att gå ner till den. Den går om typ 20 min satt de tär inte så himla jobbigt, fast nu så kommer jag hem till Lisa en timme senare men det får vi leva med :) jag hinner hjälpa henne att baka kladdkaka i alla fall! :)
Vi ska ju fira henne idag efetsom hon fyllde 16 i tisdags satt nu ska jag och fanny (biina och cassie?) hem till henne och äta lite kladdkaka och ge henne presenter :) Jag har köpt jättefint! :D fast jag kan ju itne skriva ut här vad jag har köpt än efetrsom man aldrig vet om hon läser.. hehe ;) nejmen hon vet typ redan vad hon ska få.. haha jossan råkade ju berätta det!


hum.. ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0