Det blev ingen sushi! :(

Just nu sitter jag hos farmor och gör ingenting, blä jag har tråkigt! Egentligen så skulle jag Ronja Lina och Bella ha sushikväll här men sen var det ingen som var så himla sugen på sushi typ, eller ja Ronja kom på att hon inte skulle hinna eftersom hon åker till Mexico i morgon, Bella åt gräddfil i skolan idag och hon är laktosintolerant så ja .. hon fick väl lite ont i magen och sen så var det ju bara jag och Lina kvar satt då valde vi att ta det någon annan gång istället, så nu sitter jag här och undrar vad jag ska äta till middag! Jag som ville ha sushi! :( Jaja, jag får äta det någon annan dag.


Jag funderar på att gå och köpa lite godis satt jag kan trötstäta lite jag behöver i alla fall köpa mjölk satt... Men jag orkar inte nu. Jag får väl kolla runt lite i skåpen om jag hittar någonting som går att äta, Lina sa att jag kunde ta en sallad som skulle bli gammal om ingen åt den. Jag kanske hittar på någonting till salladen satt det inte blir så himla tråkigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0