mysig dag men äcklig busschaufför

Idag har jag varit i Stan med Fanny Cassie och Biina, det har regnat men vi har varit glada i alla fall! :) När vi satt på Danderyd och väntade på bussen så kom Fanny och jag på att vi var kissnödiga så vi skulle gå och kissa i en buske när vi var klara och går ut från busken kommer det två typ "poliser" och säger till oss att vi inte fick kissa utomhus vi bah : ehm.. asså... vi visste inte! och då kommer det en äcklig basschaufför och säger år "poliserna" att de ska arrestera oss för att vi hade för snygga ass :ooo usch!! Han var typ 40-plusare!!! BLÄÄ!

Nu ska jag mysa ner mig i min säng framför Sex and the city!

-
Underbart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0