I´m in love!

Hallå! :) Egentligen så borde jag städa mitt rum, för det är jättestökigt! mamma har börjat lite och puttsat mina fönster så då borde väl jag egentligen damsuga och lite sånt dära! -.- haha jag orkar verkligen inte! En sak till som jag inte orkar är att gå ut just nu, jag har suttit inne hela dagen och det är liksom fint väder jag borde passa på att vara ute tycker jag! Plus att jag börjar se sjuk ut typ eftersom jag har blivit så jävla blek! :s Oh föresten vill ni veta hur patetisk jag är eller? ;) Jag har redan hittat min nyårsklänning! HAHA! Här är den:

Visst är den fin?? :D hehe det kommer nog inte bli den på nyår hur som helst eftersom det fortfarande är sommarlov och jag kan ju ändå inte beställa den nu? eller.. Kan jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0