ett inlägg till :o

SomarlovsTest!



Har du druckit tills du spytt? ja

Sårat någon? ja

Förlorat en vän? nä det tror jag inte

Träffat nya människor? ja

Kysst en främling? ja

Tagit droger? noo

Haft en sommarflört? nej :(

Gråtit? ja

Skrattat tills du kissat på dig? haha nej

Tältat? ohyes, -gotland

Varit vaken en hel natt? jag vet inte :o

Solat? ohja

Badat? såklart?

Haft ett förhållande? nej

Gjort dig riktigt illa? nej

Gjort några nya percingar/ tatueringar? nääe :(

Läst en bok? nej

Skickat fel sms med flit? hehe nej

Suttit vid datan enm hel natt? nej

Näckat? hahahah ja, jag och biina lyckades mycket bra måste jag säga! ;)

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? ne

Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja men bara på fyllan och det har vart till vänner!

Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? det tror jag inte, eller har jag?

Varit i slagsmål? jafyfan! I´m a fighter!

Pussat någon utav samma kön? ja

Sjungit högt på ett berg? haha nä

Kysst någon i regnet? nooo

Kysst någon i skogen ? ja

Kysst någon du inte borde? ja

Tappat rösten? nää

varit på festival? naj

Gått upp i vikt? jaa! :(

Gått ner i vikt? nehejdu!

Brännt dig? ja :(

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? ballerinabränna!

Varit utomlands? nej

Gjort ett bra köp? jadå

Tagit upp kontakten med en gammal vän? lite kanske

haft skadeglädje? haha det har jag nog haft

Sovit under bar himmel? nää

Vad kommer du sakna mest? sommarvärmen, fast den är ju redan borta :(

Har du svart ärligt på alla frågor? ja

Kommentarer
Postat av: JANINAAAAAAAAAAA

Hihi ja men det är ju toppen :D härligt att du har börjat blogga igen :) du ska veta att jag har följt dig troget varje dag fast du inte har skrivit nåt ;)

shopping i veckan, naaaajs :) btw, snor listan!<3

2010-08-09 @ 21:34:23
URL: http://bbinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0