I want sunshine in the rain.

Soligt idag igen! :D Just nu sitter jag på mitt rum och det brännr verkligen på ryggen! När jag gick till skolan i morse regnade det och var riktigt dåligt väder men nu har solen tittat fram. Vi fick föresten sluta klockan 10 idag, för vi hade nationella i matte. Så nu har jag hunnit med massor av förberedelser tills i morgon, såsom en grillsås och efterrätten :D Härligt att slippa stressa i morgon. Jag har föresten städat mitt rum idgao också, eller nej det har mamma gjort *tack mamma* ;) men det är lite kvar att städa och det tänkte jag göra innan jag ska iväg och träffa Cassie och Biina! :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

synd för dig snygging :)

2010-04-16 @ 15:10:33
URL: http://cassandrao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0