1, 2, 3 på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte SMÄLLER DET!

Idag ska jag "smäller" det ! :D Hihi snart jag ska jag och mamma åka och handla det sista till middagen sen ska jag börja grejja tills ikväll. Igår var jag med lite kompisar och grillade. Ni skulle sätt hur misstänksam pappa var mot mig när jag kom hem, fyfan vad nära han stod :s Det var jättejobbigt, det blev liksom obekvämt :o Jag hade inte ens druktit men ändå höll han på! Han litar alltså inte på mig för fem öre längre, men ändå får man höra att gör det och grejer, lite dubbelmoral? ;) nej usch sånt stör mig!

Hihi det är vååååår! :) jag bler så glad av våren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu säljer jag mina egendesignade smycken!

Du kan väl ta dej en titt :P



Ha en bra dag!

2010-04-18 @ 15:22:28
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0