RYCK!

Men vafan det funkar ju inte :@ jag har sparat säkert 10 ggr, men bloggen blir inte svart -.- nu får jag damp!! är redan jävligt sur idag :@ fast jag har faktist själ! Nu har jag typ lust att slänga ut datan eller nåt, fast jag skriver ist :) USCH HATA SMILISEN!! Den ser så nöjd ut ":)" USCH! -.- jag har lust att grina typ :o

Igentligen borde jag plugga just nu och det gör mig ännu surare, jag ligger liksom efter med all religion som vi har gjort hitills, fst det gör typ alla ;p och nu kom jag på att jag ahr glömt en sak som är skitviktig, seriöst?! :o på fasebook dtod det att jag skulle ha 72% tur idag, det stämmer INTE! Nej nu ska jag gå och lägga mig, vakna med värsta smilet i morgon. Nej jag ska inte sova än -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0