Hemma igen.

Idag har vart toppen, först skolan sen gick jag, Emma och Fanny hem till Fanny :) först åt vi lite en fixade vi en sak på PS eftersom vi satt och pratade om det när vi åt. Emma skulle visa hur hon gjorde huden slätare. Sen när vi pratade kom vi in på LadyGaga, är hon en hemafrodit? :o Jag tror inte det alls men endå, ibland blir man lite osäker. Visst på ena videon verkar hon väldigt oseriös, och på den andra kan det vara fake, men endå? Hon kan ju göra allt för att bli känd, men hon är ju redan hur känd som helst, och hon får ju inte mer pengar för att hon får alla att tro att hon har kuk. Okej uppmärksamheten kanske, haha inget jag skulle göra derekt.




Men skit samma, idag hos fanny kollade jag om min design funkade, och det gjorde den fast nu när jag kom hem kollade jag igen och på min data funkar det inte :( jaja, skit samma man får ju hoppas på att den funkar på allas utom min eller nåt då :) pusshej

Kommentarer
Postat av: cassandra

tjaa snygging,älskling bby osv:D

hjäääääälp mig med min design osv alltihopa någongång? (A) jag fattar ju noll men massa htlm koder osv ;) pusssssspårej sexyybiatch ;):*<3

2009-09-16 @ 18:08:53
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0