Hej bloggen :)

Nu ska jag börja blogga igen, jag har haft ett jätte långt "avbrott" ;p haha jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men i sommras blev det jobbigt att blogga, men nu känns det som om jag har hur mycke tid som helst igen.
Idag gick jag och Emma hem på rasten och skulle hämta en sak, och då när vi kom upp på i vardagsrummet var det en liten fågel där :o mamma låg och sov (hon jobbar natt) så hon kunde ju inte ta ut den, så det fick vi göra. Det var ganska läskigt för att Emma hela tiden sa "Den kommer bita oss" och "Bitts inte sånna fåglar" OSV, haha det var lite kul faktist :) men vi öppna iaf alla fönseter i vardagsrummet, då flög den ut.


Igår när jag var med Fanny och Cassie prövade jag Fannys löshår föresten, nästan rätt färg var det :p hennes är liiite mörkare än mitt hår så det såg lite failat ut, + att min uppklippning i bak är för kort, så det såg lite äkta ut i fram bara ;p men löshår är nog inte min grej iaf :)




Nu sitter jag iaf hemma, jag gick hem från skolan för jag har så jävla ont i magen och nu ska jag fixa en blogg design till Biina, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: biina

va snygg du är i fannys löshår :D! det va längesen man såg dig med långt hår :o , tack för att du hjälper mig med designen :)<3

2009-09-15 @ 16:56:51
URL: http://biinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0