Godmorgon!

usch jag är jättetrött just nu, jag gick precis upp ur sängen, kl är halv åtta och jag gick typ upp en halv timme tidigare än vanligt satt jag hinner duscha kolla farmville och blogga ;) haha, så det här blir ett kort inlägg. I morse ställde jag klockan på halv sju som vanligt satt jag kan snoosa (staving?) två ggr och sen stänga av den och seriöst tro att jag inte somnar om, varför blir det så VARJE morgon? :o haha men det är en vana, jag försöker gå upp tidigare än jag behöver satt jag ska kunna det det jätte lugnt sen stänger jag av klockan. Jaja, nu ska jag kolla farmen sen ner och duscha, puss :)

Kommentarer
Postat av: lena

sv. tråkigt att du missade idol. jag missar aldrig ett avsnitt. Vad händer idag då. själv ska jag snart klä min dotter och bege oss hem till min mamma så man får sig lite kaffe. orkar inte koka nåt här hemma till mig själv.

2009-09-17 @ 07:56:49
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: cassandra

sv johanna om CANADA GOOSE ELLER FJÄLLRÄVEN? : haha jag vet jag tänkte på de, men är de snyggt med en brun canada goose då?:p

2009-09-17 @ 08:17:30
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0