Funky Fresh!

haha vet inte ens varför jag har den rubriken, men jag tyckte att den passade på nåt sätt :)
okej, jag känner mig fräsch just nu, jag har precis kommit ur en stekande dusch :) nyrakade ben, och brun utan sol. Juste jag Fanny och Cassandra var ute och joggade också :) toppen! I fortsättningen ska jag fortsätta jogga varje kväll, jag Cassandra och Fanny har bestämt oss,
BEACH10 ska vi bli ;) hahahahahhaahahahahhah, så bra kommer nog det gå :) men vänta, det här har jag undrat länge faktiskt ska man säga 10, eller 010? :o det låter fult om man säger 10 bara, fast iofs säger man t.ex "94" jaja, det löser sig nog man lär ju höra vad alla andra säger :) vi sattsar iaf på att bli beach10/010 ;) haha. PUSSPÅER!

Jajuste kolla söta bebin! :')


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Tack =).

2009-09-29 @ 21:25:15
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahahah jag vet:D

2009-09-29 @ 22:04:41
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0