Pizza

Jag som skulle bli nyttig och grejer ;) haha jaja jag vet att jag aldrig skulle klara av att vara nyttig, men jag försöker att äta så lite onyttigt som möjligt bara. Träna ska jag börja med också :) haha, jaja idag har jag vart i Norrtälje med Janina först blev det UM sen gick vi till HM osv sen åkte vi hem :) när vi kom till rimbo hämtade Janinas pappa upp oss vid station så åkte vi och käkade pizza, haha vi hade ganska kul på pizzarian måste jag säga ;D
Så idag har jag alltså ätit 1 pizza, 1 coola, 1 choklad och 1 bulle som är onyttigt ;)
Jag måste bara säga att jag tycker att jag är duktig som lägger in bilder även fast min data segar sönder, den har säkert virus eller nåt -.- det skulle faktiskt inte förvåna mig!

(Bilderna är klickabara)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: var den inte skön ? :D

2009-10-21 @ 19:45:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: k

Jaa:](A)

2009-10-21 @ 19:59:30
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. jaha okej då fattar jag :)!

2009-10-21 @ 21:08:54
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0