Markandsbilder!

Bilder från marknaden, det blev ganska många :) haha, menja det var iaf toppen kul :) riktigt lyckat!
Nu ska jag berätta om bilderna:

Bild 1: Min tröja jag köpte, det står för att jag älskar min storasyster inte för att jag är en stollt storasyster ;p haha det kan misstolkas.
Bild 2: Brända mandlar
Bild 3: Marknadsnogaut! (stvning?)
Bild 4: Pollkagrisar
Bild 5: Min nalle jag vann! (tröstpris)
Bild 6: Blomma som jag fick av Jonas
Bild 7: Biina kolla på kepsar
Bild 8: Stånd
Bild 9: Godis
Bild 10: Madde och Cassandra mat på Rimboträffen
Bild 11: Cassandra Biina och Madde kollar på väskorna
Bild 12: Jag ocg Janina, zoom typ ;) haha
Bild 13: Janina är ball tkr jag :)
Bild 14: Random
Bild 15: Fanny och Cassandra



Mitt skolfoto har kommit BTW, kanske kommer bilder senare på det :) fast det beror verkligen på om jag tycker att det är värt att lägga ut, det ser förjävligt ut! Men vi får se, väntar på Janina försten :) vi ska väl hitta på nåt kul och ikv blire kul! Antagligen ska vi på fest. PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: Hilea

du ställde en fråga juh=) Du skre själv då? hehe... men det svarar jag på nu... bara bra=)



Härliga bilder=)

2009-10-02 @ 16:22:14
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: linda

haha nej inte idag ska jobba :) ska du festa ? :)

2009-10-03 @ 07:03:09
URL: http://lqnda.blogg.se/
Postat av: isabelle

fin blogg :D

2009-10-06 @ 16:42:34
URL: http://loooveus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0