dagen.

Imorse åkte Embla hem, så jag var tvungen att gå upp 6, för att hinna duscha och så innan arlanda, fast jag gick upp typ 20 i sju ändå (a) haha såkart, typiskit mig liksom!! jaja, vi åkte iväg 7 till arlanda sen fick jag säga hejdå till Embla :( och sen fick jag skuss till skolan och jag var där 15 min för tidigt liksom -.- usch!! jaja, i skolan idag hade vi gympa, haha våra gympa lektioner asså!! :') så jävla roliga, eller iaf nu n'r vi spelar baskett. HAHAHAHAHA! skit kul, är det eftersom ingen är sreiös liksom! Även fast jag typ hatar gympa annars är det kul. Jaja, sen efter skolan blidde det skräckfilm med Fanny och Emma, "the unborn" även fast jag såg den igår, men den var läskig ändå. Sen har jag och Fanny vart på promenad på kvällen, myspys! :D PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh jojjo du vet att jag älskar bilden -.- bort med den!

2009-10-20 @ 08:04:39
URL: http://fannyloneran.blogg.se/
Postat av: cassandra

ja de e klart bby ;D, hoho bäst för dig de:D

2009-10-20 @ 16:26:20
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0