Nystart!

Sådär länge kunde jag vara utan bloggen ;) Men jag måste erkänna att det känns ganska tomt utan bloggen för det var liksom en vana det tog tid ju :) och när man sitter hemma på kvällen och har inte så mycket att göra är det ganska underhållande :D haha, nejmen jag måste bara säga att jag saknar Janina Söderlund som en jävla apa!! Hm, nu måste jag tänka när träffade jag henne senast? Det var nog inte så länge sen men det känns som i alla fall! :o jaja, hon är sjuk så jag MÅSTE träffa tjejen när jag blir frisk :)

Jag tycker i alla fall att ni ska gå med här : http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=50374 (A)
Jag är ganska nära ett presentkort och när jag liksom ar hållt på med det där så är det inte bara att sluta :p


Nu ska jag i alla fall gå ner och spela TV-spel med min storesyster.. Hon vet nästan inte om det än men hon blir nog skitglad! :D haha, jag frågade henne igår om vi kunde ha myskväll och då sa hon i alla fall ja! Så nu har hon helt enkelt inget val ;) PUSS!



Kommentarer
Postat av: madde

sv: gud vad bra att du börjat blogga igen,jojjo! :)

ohja,det är jätte synd om mig :( men ja,klart vi ska ses snart. men hörru,har du inte lust att komma till norrtälje snart nån gång då? :) puss <3

2009-11-04 @ 19:42:43
URL: http://madeleineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0