toppendag och toppenglad :)

hejhej :) idag har jag haft riktigt roligt jag har vart lite dampig hela dagen, haha det var nog värst när vi var hemma hos fanny. Vad jag och Cassie höll på med behöver vi inte ens gå in på, okej det där låter ganska skumt. Jaja tro vad ni vill eller gör inte det för det låter ju lite konstigt.. Haha jag fanny cassie och bina gick ner på centrum i linne och tjol idag btw, det var inte så snyggt heller ;o jag hade blå tjol vitt linne svarta knäsrumpor och jätteruffigt hår men alla hade lite knasiga kläder. Jaja!


Idag var typ en av de första vårdagarna riktigt mysigt med sol faktist det var därför vi var tvungna att sätta på oss halvsommarkläder för att vi ville ha sommar. Här kommer en bild jag tog när jag vaknade i morse inget spcc derekt men jag ville ta kort på det mysiga : 
 

Försesten :) jag har fixat klart mitt kolage (stavning?) i bilden idag :D Emma har klippt ut alla huvuden och jag har klistart (a) läs ad jag har skrivit på den :) HAHA jag hade ganska tråkgit menmen son är jag x)


Hejdå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0