Skidot gymmet och punkten-discot (;

Hej. Just nu sitter jag vid datan och tråkar, jag cassie och fanny tänkte dra till gymmet snart men jag måste bli klar först bara, men jag är ju seg som vanligt så jag väljer att sitta och sega vid datan ist :p jag och fanny tänkte åka till kungsberget i morgon men bussen blev full, så det får bli nästa helg ist. Olivia ville att vi skulle komma till kvisthamra-backen i norrtälje ist, men det var typ inte öppet på kvällen det är öppet mellan 11 och 4 ist :p.
Så då blire nog inget men vi ska ju iaf gå och gymma.


Bilden har jag tagit för att jag fanny och cassie ska gå och gymma :D HAHA men visst är den cool? (;


Men iaf ikväll är det punktendisco jag tycker att alla ska komma, det är öppet mellan 21:00 och 01:00 och kosar 30 kr för er som inte har fribilgett :p
Men nu ska jag gå och fixa mig för idag (;
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gymmar ni?:)

2009-03-07 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0