Punkten-disco

Hej kvällen har vart skit-lyckad (; Jag har dansat hela kvällen, tack alla som var där för en rolig och svettig kväll, ;) jag orkar inte räkna upp namn :) jag hade iaf jätte kul :D Nästa punkten-disco då jävlar, eller hur? :D:D:D:D



Så typiskt dig Embla ;)

Éntren, toppen tjejer <3

Majas och min hand när vi stod på bordet och dansade ;)

Dans

Éntren

Dans + puss

superjag dundercassie och fontänfanny xD HAHAAHAH jag är övertrött.. :D

Bilderna är riktigt dåliga men jag hade min mobil kamera, och jaa.. Den är inte så bra direkt ;)
Hejdå <333

Kommentarer
Postat av: maja

vi äger ( :

<3<3

2009-03-08 @ 16:56:20
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var bäst!

2009-03-08 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0