Kungsberget :D

Hej, nu var det ganska länge sen jag skrev men jag har inte pallat plus att jag inte har haft tid.
Faaaan vad jag längtar tills på söndag fördå ska jag Hanna och Fanny till kungsberget :D Vi börjar med småbackara va brudar? (a) HAHA! I början är jag sämst på skidor.  Jaja! Det ska iaf bli en jätterolig dag! 

Idag har jag iaf vart med Fanny och Hanna vi har kollat på klipp på youtube osv igentligen skulle vi kolla på film men sen hade inte Hanna sätt våran video http://www.youtube.com/watch?v=-PUrpCsN5FI :D så vi satt och kollade på andra klipp på youtube ist ;D Hahah och ikväll ska jag träffa Cassie Bina och Flisan och då vet man aldrig vad som händer ;) ag berättar mer i morgon :) hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tycker också att vi börjar med småbackarna ;) <333

2009-03-14 @ 15:49:42
URL: http://fannysliiv.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja det tycker jag med :D<33

2009-03-23 @ 07:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0