Igår var jag med..

..Fanny Emma Emma Linnéa Embla Cassie och Hanna :) inte alla samtidigt menmen.
Först var jag med embla och linnéa och fikade, sen gick vi till emma och tränade till mimfestivalen, men sen kom linnéa och embla på att dom inte skulle vara med oss, dom skulle vara själva ist.
Så dom gick hem, sen gick jag hem och åt och sen gick vi till emma igen och då kom hanna och cassie sen kom dom på att dom ska träna till mimfestivalen i deras skola så då gick dom då gick vi hem till fanny och skulle fixa en grej i låten vi  ska vara och det gick sådär så vi satt på TV och då somnade jag (a)
När jag vaknade skulle jag typ hem..
Aja det var en ganska lyckad dag men nu ska jag gå till skolan.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0