Suchi!

Hejsan :) idag åt jag suchi till middag, haha alla typ hatar det! Men jag älskar´t! :D

Idag har jag vart med Cassie och Fanny föresten, :DDD jag skulle igentligen vara med linnea, men sen skulle hon och Embla typ gräva ner nån låda med deras minnen. Menmen jag hade kul ändå! :D Haha, snart kommer Fanny hit :) om hon kan resa sin röv från data-stolen bara ;) haha, sen kommer Casshh också! :DD Fast jag tror att dom är feta så jag får nog möta dem! xD haha! men nejdå det är typ jag som är fet (a) jag orkar inte heller gå -.- hahah.
Jaja, jag tror att jag ska gå och tjata på pappa om att beställa sims 3 nu :)

Hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Johannabusen

Haha nej jag spydde på golvet xD! haha

2009-06-06 @ 20:59:53
Postat av: jojjo (svar på johannas)

haha ajdå! xD

2009-06-06 @ 21:28:51
URL: http://jsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0