Sims 3!

Hejhej! Igår var jag pappa och jossan i Upplandsväsby och köpte sims 3, vi fick även "Gustav" och "Pretty woman", "Gustav" har jag ju sätt förut såklart ;) Men "Pretty woman" har jag aldrig sätt. Så idag kollade jag och Fanny på den, men vi han inte se klart den :p så vi får väl se den nån annan dag. Jag måste bara säga att jag är besviken på sims 3, det känns på nått sätt som ett "wannabie sims" /: haha, det kan ha och göra med att jag inte tror att min data klarar det för när man har spelat i typ 2 min stänger den av sig :o jag ska nog pröva installera det på datan där ute istället för den är bättre så vi får se sen (: jag funderar på att gå ut nu och göra det, men jag orkar liksom inte resa mig (a) haha!

Jaja, här kommer en bild på simset och filmerna :)


Dagen innan var jag och familjen och städade ur våran sommarstuga "fället", där kommer jag nog vara mycket i sommar för vi ska sälja det i höst :( Det suger tycker jag! Jag har så många bra minnen dät ifrån!! Jag och Fanny hade i alla fall tänkt åka dit snart :) Jag tror att det bara kommer bli hon och jag och det blir mys ju :) kanske skulle cassie med också! Om hon får för sin mamma ;p hon fick inte åka förra året för hennes mamma litade inte tillräckligt mycket på henne, men det är skitsamma nu :) får hoppas på att hon får :D

Mjaa, här kommer bilder från fället :)

På vägen dit fick vi glass (a)

Stugan :)

Det lucktade illa så jag och Jossan tände rökelser som vi hittadem där (a) 

Vi åt luch på "virrandan"


Äckelråttorna som hade vart där inne på vintern +o(  = "må illa smilis på msn" 
Sötnos Ella :)

Middag på vägen hem :) är det bara jag som tänker på "Dum & Dummare" ?!?! :D


Hejdå :DDD

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Ja det var jätte gott !! :D ja det var det ^^,<33

2009-06-10 @ 08:43:43
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: L I I I L L Y

SV: Tack! :)

2009-06-10 @ 09:07:19
URL: http://liiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0