Idag var vi i norrtälje och åt kinamat!

Hej :) idag har jag vart i Norrtälje med elevrådet och ätit kinamat och fikat i en båt! Det var gott (a) Haha! Jag trodde att vi skulle samlas kvrt över 9 så jag sov längre än vanligt såkalrt! Och sen ringde Emma på hemtelefonen så pappa kom och veckte mig och hon var redan i skolan då liksom :o och då sa hon att vi skulle samlas i skolan kl 9 och då var kl 8:30 ochjag skulle ju duscha så jag fick brottom xD haha!
 Jag kom på en sak precis! Förut när jag var och shoppade köpte jag ett par troser på hm och då glömde dom att ta bort larmet så det gick jag Emma och Linnéa in på hm och gjorde ^^ så nu kan jag andvända dom :D haha, jag skulle köpa den matchande bh´n också men den fanns inte så det får jag skita i!
Här kommer i alla fall bilder från idag:

Jag på båten :) Jag var glad ^^

Vi fick coola på båten (:

Här hade vi precis kommit till kinaresturangen :D

Linnéas mat :) "4 små rätter!"

Efterrätt! 8D

efterrätt det här med :) men det konstiga var att det var en urgrävd kokosnöt med kokosglass i och en urgrävd citron med citronglass i xD haha, men det var nog gott!

Kommentarer
Postat av: Emma(jag)

mohaha det var skoj det :)<333

2009-06-06 @ 16:59:32
Postat av: Jag! (Svar på Emma komentar!)

ja det var det :D <333

2009-06-06 @ 18:55:30
URL: http://jsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0