Film och bowling med skolan idag :)

hej :) idag skulle vi haft eget val på rörelseveckan. Men det spöregnade så det skulle ju vart taskigt om dom tvingade oss att gå ut och spela tex. forboll osv så istället fick vi kolla på film och bowla :) Det var kul tycker jag! Efter stannade jag Embla och Fanny kvar i Norrtälje, Embla skulle till polisen och jag och fanny skulle shoppa! Jag köpte bara en bh och matchande troser  jag kommer anntagligen göra ett inlägg och lägga ut bilder på dem! Men jag orkar inte ta kort på dem och lägga in på datan igen.. Så jag kollar på hm´s hemsida ist! :)
Här kommer bilderna iaf! :

Film!


jag bownar :D


Mina poeng högst upp innan jag kom på att jag gjorde fel xD


En emma fick strike igen :D


En Emma bowlar!


En annan Emma bowlar! :DD


En Fanny bowlar :DDDDD


En Fanny och en Embla kollar på kläder :))) mahah! jag var tvungen att göra suddigt för märket bara för att det var kul :D jag kan ju inte göra reklam xD MAHAH!


Jaja, nu ska jag kolla Hm´s hemsida för att kunna lägga ut bild på bh´n och trosorna ^^
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha vilken vacker min jag gör när jag bowlar då! koncentrerad eller ? haha men jag diggar bilden högst uppe, det ser ut som jag har jätte brun arm :D:D Du redigerade bilderna supercoolt tycker jag ^^,<3333

2009-06-05 @ 14:23:17
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0