Dagen hittils!

Hej på er! :) Idag veckte pappa mig typ vid 9 och frågade om jag ville ha sims 3, och det ville jag ju såklart! haha ;) Så då åkte vi in och skulle köpa det och passa på att hämta Jossans mobil från lagningen, men när vi kom in så var allt stängt :o sen kom vi på att det är nationaldagen! Du gamla du fria.. osv ^^ haha, så vi åkte och kollade på en båt som pappa kanske skulle köpa ist! Den var fin utanpå men i var den skitful :o Så det blev ingen båt.. Sen ska jag träffa Fanny och Cassie när dom kommer hem också :) Ska bli kul ju! Kommer nog uppdaterna bloggen ikväll också!

Innan, vi åkte i morse! Ella ^^ jag var tvungen att och lägga in bilden bara för att hon var så jäääävla söt på den :)

Båten (:

Min lunch! "Pommes frietets" (svarning?) 

Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har redan testat sims 3 :) fast det är segt på mig dator ^^ Men jojjo då, Det är väl klart att man vill ha bacon på armen hahaha xD<333

2009-06-06 @ 14:29:13
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: Jag! (Svar på Emma komentar!)

Haha! xD klart man vill! (a) är det kul? :DD <3

2009-06-06 @ 18:57:36
URL: http://jsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0