AAAWE!

Hej ;) igår var den här lilla söta hunden hemma hos oss ^^ skiiiit söt tycker jag ju! :) gaah! Jag vill ha en hund! en liten kaxig sak som kan skrämma bort alla läskiga typer på kvällarna (a) haha! eller jag vill nog helst ha en chiwawa! (stavning?) hihi! Men dom är ju söt jävla söta! :) Och såklart skulle den få kläder också! :) Men en son här hund skulle bli perfekt också! :D Åååh! jag skulle ju vilja ha en mocks! eller vad dom heter nu igen! :)   


Nu kommer lite bilder på vad jag har gjort den här veckan också! ^^ som vanligt så har jag ju gjort mer men det blir så jobbigt att ta kort på allt. Jag har liksom inte alltid med kameran ju!

Jag och fanny vad hemma hos farmor och farfar och badade i söndags (: myyyys var det!

badat med dom här gullungarna! :D

ätit chips och kollat på film med linnea :)

vart på friskis och svettis med skolan xD (rörelsevecka!)

skivståndspass med skolan /: (rörelsevecka!)

Amrikansk fotboll (rörelsevecka!)

Judo, men jag var inte med på det (rörelsevecka!)

mahah! jag gilalr bilden faktist ;D

haha! jag hade lite kul med lampan och skärpa ;D


nu orkar jag inte ladda upp fler bilder! (: hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jojjo du är sååå duktig på att kommentera min blogg så jag måste kommentera tillbax :D:D tack för tipset med bilderna men du vet jag har inte så jätte bra fantasi men sen när jag åker ut med båten blir det nog lite mer annat än bara blommor ;)



måste bara säga att jag älskar hunden!!! xD (och tanten på friskis och svettis såklart... EHM) <333

2009-06-04 @ 22:05:02
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0