För privat hörru!

Jag skulle göra en lista med frågor här på bloggen först, men sen började jag och aldeles för privata frågor tycker jag :p får hitta ett annat test för jag har inte så kul just nu, jag är suger på att gå på någon fest men det verkar itne vara nått idag alls. Jaja, jag är iaf sugen på att träffa folk. Igår var jag på bio med cassie och fanny, "Baksmällan" så vi! Skiiitbra var den! Jag tror nog att jag aldrig har skrattat så mycket åt en film! :o Den rekomenderar jag iaf! Sen när vi kom till Rimbo träffade vi lite folk sen gick vi hem! Så sov jag hos Fanny, myspys! :) Idag har vi bakat och kollat på film och var ute lite :) Det har vart mys iaf.

Kommentarer
Postat av: CHANELLE

SV; inte så mkt :)

vad gör du?

2009-07-22 @ 13:06:55
URL: http://chanellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0