dålig uppdatering!

tjatja, jag är itne bra alls på att blogga på sommaren, men man orkar liksom inte. det är mycke fester och massa kompisar + att jag känner att jag inte orkar, jag ska fortsätta skriva men inte svara på komentarer typ som hur är det osv, jag svarar självklart på andra komentarer. Jaja, jag tänkte säga att jag åker till finland i morgon och träffa dunder-embla! yeah! :D det ska blir riktigt kul tycker jag, bara att jag missar massa här hemma men det känns viktigare att träffa embla än att gå på fester osv, det är sånnt hela tiden så nu när embla skulle åka båten träffar jag henne sen följer jag med henne till finland. Jag kommer hem på tisdag tror jag, eller båten som jag ska med kommer till finland så sen tar det en dag ungefär att komma hem också :) jaja, jag hör av mig när jag kommer hem. pusshej <3

Kommentarer
Postat av: E h l i [ e h l i s . b l o g g . s e ]e

Sv: Hehe, jaa, absolut! :D



kramkram

2009-08-17 @ 00:52:57
URL: http://ehlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0