Trallala!

Heej ;) haha jag läste lite i min blogg nyss och jag såg mitt förra inlägg helt stört ju! HAHA ena sekunden var jag typ sur, och andra sekunden börjad ejag prata om att jag var tvungen att ändra min design, vilket är gjort nu (a)

Jag är iaf på toppen humör nu. Jag har vart och ätit på kinesisk buffé med familjen och det var faktist rätt mysigt.

Just nu sitter jag och nördar Christina Agulera och Britney spears ;) HAHA deras två nyaste låtar.
De är ju skit bra ju! ;)



Bilden valde jag för att jag vill säga att jag saknar dig gummen! /:
Du kommer alltid ha en del i mitt hjärta, och jag tkr att vi måste träffas snart! <3


Hejdå // Jojjo <3



Kommentarer
Postat av: Biina

Du vet att jag hatar den bilden ! menmen, får väl bjuda på den ;) saknar dej me, en jävla massa ! :/<333

2009-01-23 @ 23:50:42
URL: http://janinamichaela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0