Nyår var bäst!

Hejhej :D
Idag har jag vart glad och trött.. Nu ska jag sriva lite om nyår 08-09.
Nyår var bäst! Det var skit kul tkr jag! Jag har bestämt att 2009 ska bli bäst! Hoppas att det blir det också!
Jag ska försöka fixa lite bilder från nyår, men jag har inga för jag hade inte med min kamera, :p

GOTT NYTT ÅR!! :D<3


SAMMANFATTNING ÅR 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jappjapp
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope
4. Dog någon som stod dig nära?
nej :)
5. Vilka länder besökte du?
tunisien
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
mer fester
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
25/4
8. Vad var din största framgång 2008?
vet inte
9. Största misstaget?
vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp
11. Bästa köpet?
vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på?
vet inte, godis kanske
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
cassanova (eller hur det stavas)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm.. lite kanske
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vågat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte
18. Hur tillbringade du julen?
med familj och släkt
19. Blev du kär i år?
neej :p
20. Hur många one night stands?
inga
21. Favoritprogram på TV?
venne
23. Bästa boken du läste i år?
läser typ aldrig
24. Största musikaliska upptäckten?
vet inte
25. något du önskade dig och fick?
njaa
26. Något du önskade dig men inte fick?
jag önskade mig inte så mkt, men typ en digitalkamera
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag vet inte, jag var väl i skolan och sen åt jag nog tårta
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
don´t no
31. Vad fick dig att må bra?
vänner
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahah vet inte
33. Vem saknade du?
Allt för många


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-02 @ 22:25:56
Postat av: kevin

Fyllskalle!:D:P

2009-01-02 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0